test-reklamace

 

Reklamace a Vrácení Zboží - IR THERMIC s.r.o.

Reklamace zboží 

Zjistili jste po doručení, že je vaše zásilka poškozená? Postupujte prosím podle níže uvedených kroků.

Jak postupovat při poškození zásilky

Při převzetí zboží jste povinni zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud je obal poškozený, je nutné postupovat následovně.

  1. Zkontrolujte obal: Při převzetí od dopravce pečlivě zkontrolujte, zda není obal viditelně poškozený (promáčknutý, roztrhaný, promočený).
  2. Sepište protokol s dopravcem: Pokud poškození zjistíte, ihned na místě sepište s řidičem protokol o poškození. Bez tohoto protokolu zanikají vaše nároky plynoucí z poškození při přepravě.
  3. Zásilku zdokumentujte: Pro jistotu si pořiďte fotografie poškozeného obalu i samotného zboží uvnitř.
  4. Vyplňte reklamační formulář: Pro nahlášení škody využijte výhradně náš online formulář. Klikněte na tlačítko níže, popište situaci, uveďte číslo objednávky a nahrajte pořízené fotografie.

Máte nějaké dotazy?

Pro obecné dotazy (mimo reklamace) nás můžete kontaktovat.

Společnost: IR THERMIC s.r.o.

E-mail: info@irt.cz

Telefon: +420 777 079 073