Vážení zákazníci, omlouváme se za zpoždění, máme teď velký nápor objednávek, děláme maximum, aby vše dorazilo co nejdřív. Děkujeme za pochopení a důvěru. ❤️

Obchodní podmínky pro maloobchod

Všeobecné obchodní podmínky pro maloobchod

 

Tyto všeobecné obchodní podmínky pro maloobchod (dále jen „obchodní podmínky“) upravují práva a povinnosti smluvních stran při uzavírání kupních smluv prostřednictvím on-line obchodu společnosti IR Thermic s.r.o., dostupného na webové adrese www.irt.cz (dále jen „webové rozhraní“) mezi

naší společností:

IR THERMIC s.r.o.

IČ: 27795764

DIČ: CZ27795764

se sídlem: Bernartice nad Odrou 156, 74101

zapsané u Krajského soudu v Ostravě, spisová značka C 29913

kontaktní údaje: Bernartice nad Odrou 156, 74101

e-mail: info@irt.cz

telefon: +420 777 079 073

web: www.irt.cz

(dále jen „prodávající“)

 jako prodávajícím

a vámi jako kupujícím.

 

1. Úvodní ustanovení

1.1. Shrnutí obsahu obchodních podmínek

Uzavřením kupní smlouvy se společnost IR Thermic s.r.o. zavazuje dodat Vám zboží uvedené ve Vaší objednávce a Vy se zavazujete toto zboží převzít a uhradit kupní cenu. K uzavření smlouvy dochází na základě podání objednávky a jejího potvrzení ze strany naší společnosti (viz článek 2). Informace o cenách najdete v článku 3. Možnosti platebních metod a způsobů doručení jsou upraveny v článku 4 a 5. Podmínky odstoupení od smlouvy jsou uvedeny v článku 6. Reklamace se řídí naším Reklamačním řádem.

1.2. Jedná se o spotřebitelskou smlouvu

O spotřebitelskou smlouvu se jedná tehdy, pokud zboží nakupujete jako fyzická osoba mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo samostatný výkon povolání. Pokud zboží pořizujete v rámci podnikání či své profese, nejedná se o spotřebitelskou smlouvu a nevztahují se na Vás ustanovení na ochranu spotřebitele. V takovém případě platí Všeobecné obchodní podmínky pro velkoobchod.

1.3. Čím se řídí naše vzájemná práva a povinnosti

Naše smluvní vztahy se řídí především následujícími dokumenty:

těmito obchodními podmínkami,

V otázkách neupravených těmito dokumenty se náš vztah řídí právním řádem České republiky, zejména:

      • zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění,
      • zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (pokud jste spotřebitelem)

Má-li naše smlouva nebo právní vztah mezinárodní prvek (např. pokud máte bydliště mimo ČR), řídí se právem České republiky. Pokud jste spotřebitelem a právní řád Vašeho bydliště Vám zajišťuje vyšší ochranu, pak se uplatní tato vyšší ochrana.

1.4. Jak vyjadřujete souhlas s obchodními podmínkami

Odesláním objednávky potvrzujete, že jste se s obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s jejich zněním.

1.5. Co byste ještě měli vědět

Pokud by se ukázalo, že některé ustanovení těchto obchodních podmínek je neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné, použije se namísto něj ustanovení, které svým smyslem co nejvíce odpovídá původnímu. To nemá vliv na platnost zbývajících ustanovení.

Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Tyto změny však musí mít vždy písemnou formu.

Vaše práva a povinnosti se vždy řídí verzí obchodních podmínek, která byla účinná v okamžiku vzniku daného právního vztahu.

 

2. KUPNÍ SMLOUVA

2.1. Jak dochází k uzavření smlouvy

Pro uzavření kupní smlouvy je nezbytné, abyste odeslali objednávku v souladu s těmito obchodními podmínkami a aby byla tato objednávka přijata společností IR Thermic s.r.o.. Upozorňujeme, že zobrazení zboží na našem webovém rozhraní má pouze informativní charakter a nepředstavuje návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku.

V případě objednávky většího množství zboží na paletách se k ceně zboží připočítává také záloha za palety a případně plastové proložky (dále jen „paleta“).

2.2. Jak podat objednávku? Objednávku je možné podat prostřednictvím našeho webového rozhraní (vyplněním objednávkového formuláře) nebo jiným způsobem, který je v rámci webového rozhraní uveden jako dostupný.

Každá objednávka musí obsahovat všechny údaje vyžadované příslušným formulářem. Před jejím odesláním Vám zobrazíme rekapitulaci objednávky včetně konečné ceny (která zahrnuje všechny daně, cla a poplatky). V rámci této rekapitulace máte možnost naposledy upravit zadané údaje.

Objednávka se stává závaznou jejím odesláním prostřednictvím tlačítka „Objednat s povinností platby“. Tímto se zároveň zavazujete kupní cenu uhradit v plné výši. Údaje uvedené v závazné objednávce považujeme za úplné a správné; případné změny jste povinni nám bezodkladně oznámit telefonicky nebo e-mailem.

2.3. Můžete již odeslanou objednávku zrušit nebo změnit

Objednávku, kterou společnost IR Thermic s.r.o. dosud nepotvrdila, můžete zrušit nebo změnit telefonicky či e‑mailem. Veškeré objednávky, které byly z naší strany přijaty, jsou považovány za závazné. Pozdější změny či zrušení objednávky jsou možné pouze na základě vzájemné dohody.

Pokud dojde ke zrušení objednávky u zboží, u něhož není dle článku 6 možné odstoupit od smlouvy, vzniká společnosti IR Thermic s.r.o. nárok na úhradu již vynaložených nákladů souvisejících s přípravou a plněním smlouvy.

2.4. Jak poznáte, že jsme Vaši objednávku přijali a kdy je uzavřena smlouva

Po odeslání objednávky obdržíte automatické potvrzení o jejím doručení na e‑mailovou adresu, kterou jste uvedli. Toto potvrzení má pouze informativní charakter a neznamená závazné přijetí objednávky ze strany společnosti IR Thermic s.r.o.

Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je Vám doručen e‑mail s potvrzením přijetí objednávky z naší strany. Nebude‑li objednávka výslovně potvrzena, vzniká kupní smlouva okamžikem převzetí objednaného zboží.

2.5. Můžete získat smlouvu v textové podobě

Dokumenty tvořící kupní smlouvu (tj. tyto obchodní podmínky, Vaše objednávka a naše potvrzení objednávky) Vám zašleme e‑mailem. Na Vaši žádost je můžeme poskytnout také v tištěné podobě – v takovém případě si vyhrazujeme právo požádat o úhradu nákladů spojených s poštovním odesláním.

Smluvní dokumenty uchováváme v elektronické podobě. Smlouva není přístupná třetím osobám.

 

3. CENA

3.1. Může se cena na webovém rozhraní měnit

Cena uvedená u zboží na webovém rozhraní je platná v okamžiku podání objednávky. Pokud by se cena v průběhu objednávání změnila, na všechny již přijaté objednávky se změna nevztahuje.

Pokud by při zveřejnění ceny na webovém rozhraní či v objednávkovém procesu došlo k zjevné technické chybě, nejsme povinni dodat zboží za takto chybně uvedenou cenu. V takovém případě je naše právní jednání považováno za zdánlivé podle § 552 občanského zákoníku, případně za omyl ve smyslu § 571 občanského zákoníku.

3.2. Lze kombinovat slevy z ceny zboží

Slevy z ceny zboží nelze navzájem kombinovat, pokud není na našem webovém rozhraní výslovně uvedeno jinak.

3.3. V jaké měně lze platit

Platbu je možné provádět v českých korunách (Kč) nebo v euru (EUR).

 

4. PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Jaké způsoby platby přijímáme

Kupní cenu lze uhradit následujícími způsoby:

  • v hotovosti nebo platební kartou při převzetí zboží na dobírku nebo při osobním odběru,
  • bezhotovostně on-line platební kartou prostřednictvím platební brány před dodáním zboží,
  • bezhotovostně převodem na náš bankovní účet (platební údaje obdržíte v potvrzení objednávky).

Další dostupné způsoby platby, případně poplatky s nimi spojené, jsou vždy uvedeny na našem webovém rozhraní.

 

4.2. Kdy je kupní cena splatná

Při platbě v hotovosti nebo při převzetí zboží platební kartou je kupní cena splatná při převzetí.

Při platbě před dodáním zboží (platební kartou online nebo převodem) je cena splatná do 5 dnů od potvrzení objednávky.

Platba je považována za uhrazenou okamžikem jejího připsání na náš bankovní účet.

Nebude-li částka uhrazena ve stanovené době, vyhrazujeme si právo od smlouvy odstoupit.

4.3. Záloha nebo platba předem

V souladu s § 2119 odst. 1 občanského zákoníku jsme oprávněni požadovat úhradu celé kupní ceny (případně zálohy) ještě před odesláním nebo předáním zboží.

Pokud zvolíte platbu převodem a částku uhradíte dříve, než dojde z naší strany k potvrzení objednávky a tím k uzavření smlouvy, vrátíme Vám uhrazenou částku zpět.

4.4. Daňový doklad

Souhlasem s těmito obchodními podmínkami zároveň vyjadřujete souhlas, aby Vám daňový doklad (faktura) byl vystaven a doručen v elektronické podobě.

 

5. DODACÍ PODMÍNKY
 
5.1. Jakým způsobem doručujeme zboží?
Způsoby dodání zboží a výše nákladů na dopravu jsou uvedeny na našem webovém rozhraní. Konkrétní způsob dopravy si volíte v rámci objednávky. Konečná cena objednávky vždy zahrnuje i náklady na Vámi zvolený způsob dopravy.
 
5.2. Kdy zboží obdržíte?
Doba dodání závisí na dostupnosti zboží a na zvoleném způsobu dopravy a platby. Zboží dodáváme nejpozději do 30 dnů od uzavření smlouvy, pokud není dohodnuto jinak. Zboží skladem zpravidla expedujeme do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky (při platbě na dobírku nebo při osobním odběru), resp. od připsání platby na náš účet (při platbě předem). Zboží, které není aktuálně skladem, expedujeme ihned po jeho naskladnění; o přesném termínu Vás budeme informovat. Dodáním zboží se rozumí jeho doručení kupujícímu. Odmítnutí převzetí zboží bez důvodu se nepovažuje za nesplnění dodací povinnosti ze strany IR Thermic s.r.o., ani za odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem úplného zaplacení kupní ceny, nejdříve však při převzetí zboží.
 
5.3. Jak postupovat při převzetí zboží?
Při převzetí je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu. V případě zjištění závad je nutné ihned informovat dopravce i prodávajícího. Pokud odmítnete převzít zásilku s poškozeným obalem, nepovažuje se to za bezdůvodné odmítnutí. Okamžikem převzetí zboží (nebo okamžikem, kdy jste měli zboží převzít, ale neučinili jste tak v rozporu se smlouvou), přechází na kupujícího odpovědnost za jeho náhodnou zkázu, poškození či ztrátu. Zboží dodávané na paletách je vykládáno na místo vhodné pro manipulaci s ručním paletovým vozíkem – tedy prostor min. 260 cm na výšku a 130 cm na šířku (pro 1 paletu). Pokud toto místo není k dispozici, bude zboží složeno na nejbližším vhodném místě. Vykládku z dopravního prostředku zajišťuje kupující nebo jím pověřená zletilá osoba.
 
5.4. Co když zboží nepřevezmete?
Pokud je nutné zboží doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem z důvodů na straně kupujícího, hradí náklady za takové doručování kupující. Nepřevezmete-li zboží při doručení, máme právo od smlouvy odstoupit (v případě dobírky nebo osobního odběru). Pokud již byla kupní cena uhrazena (platba předem), jsme oprávněni přistoupit k svépomocnému prodeji zboží podle § 2126 občanského zákoníku.
 
5.5. Dodání zboží na paletách nebo plastových proložkách
Bylo-li zboží dodáno na paletách nebo plastových proložkách, je kupující povinen nám tyto palety (nebo palety stejného typu) vrátit do 6 měsíců od převzetí zboží. Pokud Vám zboží doručil náš firemní dopravce, můžete prázdné palety vrátit přímo jemu. Nepředané palety hradí kupující formou zpětné dopravy. Pokud zboží doručuje externí dopravce, nelze mu palety vracet – v takovém případě nese náklady na dopravu zpět k nám vždy kupující. Do 30 dnů od převzetí prázdných palet Vám vrátíme jejich zálohovou cenu uvedenou na webovém rozhraní. Pokud palety do 6 měsíců nevrátíte, přecházejí do Vašeho vlastnictví a nárok na vrácení zálohy zaniká. Při vracení palet je nutné vyplnit dodací list (součást dodávky), uvést počet vrácených kusů, datum odeslání, SPZ vozidla a jméno řidiče. Palety přebíráme pouze v počtu a kvalitě, v jaké byly dodány. Pokud nám zašlete jiné než původně dodané palety, budeme Vás informovat a vyhotovíme fotodokumentaci. Tyto neshodné palety uskladníme po dobu 30 dnů – pokud je v této době neodeberete, budou vyřazeny, případně Vám je můžeme zaslat zpět na Vaše náklady. Náklady na odvoz prázdných palet nebo proložek zpět k dodavateli nejsou zahrnuty v ceně zboží.
 
5.6. Převzetí zboží a reklamace množství
Kupující je při převzetí povinen zkontrolovat druh a množství zboží dle dodacího listu nebo faktury. Případné rozdíly v množství (chybějící nebo přebývající kusy) je nutno reklamovat písemně u prodávajícího do 3 pracovních dnů od převzetí. Pozdější reklamace množstevních rozdílů nebudou uznány.
 
5.7 

Připojištění zásilky
Pokud si zákazník u své zásilky zvolí možnost připojištění zásilky, v případě poškození například rozbití sklenic garantujeme rychlé vrácení peněz přímo na váš účet bez šetření u přepravce. Připojištěná zásilka tak nabízí vyšší ochranu a zjednodušené řešení reklamace.

V případě, že zásilka není připojištěná, případné škody bude z naší strany nutné řešit přímo s přepravcem. Vrácení peněz zákazníkovi bude provedeno až po úspěšném vyřešení reklamace s přepravní společností, což může zpracovat vrácení finančních prostředků prodloužit, to ale vždy maximálně do 30-ti dnů od podání reklamace.

6. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
 
6.1. Jak můžete od smlouvy odstoupit?
Jako spotřebitel máte právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dnů ode dne: kdy jste Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převzali zboží, převzali poslední kus objednávky, pokud byla objednána vícekusová dodávka, převzali poslední položku nebo část dodávky u zboží sestaveného z více položek nebo částí, převzali první dodávku zboží, pokud byla sjednána pravidelná opakovaná dodávka. Oznámení o odstoupení doporučujeme zaslat e‑mailem nebo spolu se zbožím na doručovací adresu IR Thermic s.r.o.. Využít můžete také vzorový formulář.
 
6.2. Jaké má odstoupení od smlouvy důsledky?
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a hledí se na ni, jako by nikdy nebyla uzavřena. Tím zanikají i případné vedlejší smlouvy. Byl‑li Vám společně se zbožím poskytnut dárek, odstoupením od smlouvy pozbývá darovací smlouva účinnosti. Dárek je nutné vrátit spolu se zbožím.
 
6.3. Jak vrátit zboží?
Zboží je nutné vrátit nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na naši doručovací adresu. Zboží neposílejte na dobírku, takto přijaté zásilky nejsme povinni převzít. K vrácenému zboží doporučujeme přiložit: kopii dodacího listu či faktury, písemné vyjádření o odstoupení (vzor nebo vlastní text) a preferovaný způsob vrácení peněz. Nepředložení těchto podkladů nebrání vyřízení odstoupení, pokud jsou splněny zákonné podmínky.
 
6.4. Kdy obdržíte zpět své peníze? Veškeré přijaté platby Vám vrátíme do 30 dnů od odstoupení. Peníze však nebudeme vracet dříve, než obdržíme vrácené zboží, nebo než prokážete jeho odeslání. Společně s kupní cenou máte právo i na vrácení nákladů na dodání – a to maximálně do výše odpovídající nejlevnějšímu způsobu dopravy, který nabízíme. Platbu provedeme stejným způsobem, jakým jsme ji obdrželi (pokud do 10 dnů neurčíte jiný způsob, a to bez vzniku dalších nákladů). Náklady na zaslání zboží zpět k nám hradíte Vy, a to i v případech, kdy zboží vzhledem ke své povaze nelze vrátit běžnou poštovní cestou.
 
6.5. Co když je vrácené zboží poškozené nebo použité?
Zboží je nutné vrátit v takovém stavu, aby neutrpělo znehodnocení při přepravě – zabalte jej tedy do vhodného obalu. Zboží smíte vyzkoušet pouze v rozsahu potřebném pro zjištění jeho povahy, vlastností a funkčnosti. Pokud bude vrácené zboží poškozené, znečištěné, opotřebené nebo částečně spotřebované, nesete odpovědnost za snížení jeho hodnoty.
 
6.6. Kdy nelze odstoupit?
Podle § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit zejména od smluv: o dodávce zboží vyrobeného na zakázku podle přání zákazníka nebo upraveného na míru jeho potřebám, o dodávce zboží podléhajícího rychlé zkáze či zboží s krátkou dobou spotřeby, o dodávce zboží, které bylo po dodání nevratně smíseno s jiným zbožím, o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z hygienických nebo zdravotních důvodů není možné vrátit po porušení jeho ochranného obalu.
 
6.7. Kdy může od smlouvy odstoupit IR Thermic s.r.o.?
Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy v případě, že: kupní cena nebyla uhrazena včas nebo jste zboží nepřevzali, zboží již není možné dodat (např. výroba byla ukončena, dodavatel nedodává do ČR), plnění smlouvy se stane objektivně nemožným nebo protiprávním. O této skutečnosti Vás budeme vždy neprodleně informovat. Pokud jste již uhradili kupní cenu, vrátíme Vám ji do 5 dnů od odstoupení, a to bezhotovostně na účet, který nám sdělíte, případně na účet, z něhož byla platba provedena.
 
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů, zejména § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a – pokud jste spotřebitelem – také § 2158 až 2174b občanského zákoníku. Ustanovení § 2106 a § 2107 občanského zákoníku se nepoužijí. Při uplatňování práv z vadného plnění se postupuje v souladu s Reklamačním řádem společnosti IR Thermic s.r.o., který je dostupný na našem webovém rozhraní a tvoří nedílnou součást těchto obchodních podmínek.
 
8. DALŠÍ INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE
 
8.1. Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti?
Společnost IR Thermic s.r.o. je oprávněna k prodeji zboží na základě platného živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá dalšímu povolování ani zvláštnímu dohledu jiného orgánu státní správy.
 
8.2. Jak vyřizujeme stížnosti?
Vaše podněty a stížnosti přijímáme prostřednictvím našeho kontaktního e‑mailu. Každou stížnost posoudíme a budeme se ji snažit vyřídit bez zbytečného odkladu od jejího obdržení. V případě potřeby se můžete obrátit také na příslušný živnostenský úřad nebo na Českou obchodní inspekci.
 
8.3. Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?
Pokud jste spotřebitel a vznikne mezi Vámi a společností IR Thermic s.r.o. spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se na: Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2; web: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; e‑mail: adr@coi.cz; tel.: +420 222 703 404), nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Pod Altánem 99/103, 100 00 Praha 10 – Strašnice; web: www.konzument.cz; e‑mail: spotrebitel@regio.cz; tel.: +420 261 263 574). Toto právo lze uplatnit nejpozději do 1 roku od okamžiku, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto sporu. K řešení sporu můžete využít i on‑line platformu mimosoudního řešení sporů Evropské komise dostupnou na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
 
8.4. Na co je třeba upozornit?
Upozorňujeme, že vzhledem k povaze zboží (zejména skleněných obalů) a procesům spojeným s manipulací, skladováním, přepravou a depaletizací, nemůžeme zaručit absolutní čistotu vnitřního povrchu lahví. Před jejich použitím proto doporučujeme provést vhodnou úpravu (například vypláchnutí nebo sterilizaci) dle účelu, pro který budou lahve využity.

 

9. REGISTRACE NA WEBOVÉM ROZHRANÍ

9.1. Jak se můžete registrovat?

Registrací prostřednictvím registračního formuláře na našem webovém rozhraní si založíte uživatelský účet. Vaše přístupové údaje do účtu je nutné uchovávat v tajnosti. IR Thermic s.r.o. nenese odpovědnost za případné zneužití účtu třetí osobou. Informace uvedené při registraci musejí být pravdivé a úplné. Účet založený na základě nepravdivých či neúplných údajů jsme oprávněni bez náhrady zrušit. Při změně údajů doporučujeme jejich okamžitou aktualizaci v uživatelském účtu.

9.2. K čemu účet slouží?

Prostřednictvím uživatelského účtu můžete zejména: objednávat naše zboží, spravovat své uživatelské údaje. Případné další funkce účtu jsou vždy popsány na webovém rozhraní.

9.3. Kdy může být účet zrušen?

IR Thermic s.r.o. si vyhrazuje právo zrušit Váš účet bez náhrady v případě, že bude prostřednictvím účtu docházet k porušování právních předpisů, dobrých mravů nebo těchto obchodních podmínek.

 

10. RECENZE

10.1. Kdo může přidat recenzi?

Na našem webovém rozhraní mohou být zobrazovány recenze našich zákazníků, které byly zveřejněny na veřejně dostupných internetových službách, zejména v rámci služby Heuréka – Ověřeno zákazníky, případně jiných relevantních platforem.

10.2. Jak recenze ověřujeme?

IR Thermic s.r.o. recenze před zveřejněním na webovém rozhraní neověřuje. Stejně tak neověřujeme, zda recenze pochází výhradně od skutečných zákazníků, kteří u nás nákup provedli. Zjistíme‑li, že recenze byla zjevně vytvořena osobou, která nákup na našem webovém rozhraní neuskutečnila, vyhrazujeme si právo takovou recenzi nezveřejnit nebo ji odstranit.

 

11. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV, ODPOVĚDNOST A UŽÍVÁNÍ WEBOVÉHO ROZHRANÍ

11.1. Je obsah webového rozhraní chráněn autorským právem?

Veškerý obsah umístěný na webovém rozhraní společnosti IR Thermic s.r.o. (zejména texty včetně obchodních podmínek, fotografie, obrázky, loga, grafika, programové vybavení a další materiály) je chráněn naším autorským právem nebo právem třetích osob. Nesmíte tento obsah bez našeho souhlasu (či souhlasu držitele práv) jakkoli měnit, kopírovat, šířit, ukládat nebo využívat k účelům obchodním, veřejným ani soukromým. Zejména je zakázáno zpřístupňovat texty, fotografie či jiné součásti našich stránek za úplatu i bez ní bez předchozího povolení. Názvy výrobků, zboží, značky, služby či obchodní označení mohou být registrovanými ochrannými známkami jejich příslušných vlastníků – v takovém případě je nutné respektovat jejich práva.

11.2. Odpovědnost a pravidla užívání webového rozhraní IR Thermic s.r.o. neodpovídá za chyby či omezení způsobené zásahy třetích osob do webového rozhraní, ani za škody způsobené užíváním webu v rozporu s jeho účelem. Při využívání webového rozhraní je zakázáno používat postupy, které by mohly: narušit nebo zpomalit jeho funkci, ohrozit bezpečnost systému, nepřiměřeně zatěžovat jeho provoz. Dopustíte‑li se při využívání webového rozhraní nezákonného nebo neetického jednání, může být Váš přístup omezen, pozastaven nebo ukončen, a to bez náhrady. V takovém případě odpovídáte společnosti IR Thermic s.r.o. za veškeré škody, které Vaším jednáním prokazatelně vznikly, a jste povinni je uhradit v plné výši.

Upozorňujeme, že kliknutím na některé odkazy můžete opustit naše webové rozhraní a přesměrovat se na stránky třetích subjektů. Za obsah těchto stránek neneseme odpovědnost.

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 01.01.2025